ویروس هایی که از طریق حافظه های USB منتقل می شوند ، بسیار شایع هستند و برای مقابله با این ویروس ها که اصطلاحا "ویروس های اتوران" نامیده می شوند ، راه حل استفاده از نرم افزارهای ویژه مراقبت از نقل انتقال داده ها از طریق پورت USB کامیپوتر است. 

Autorun Virus Remover نرم افزار نام آشنایی برای مقابله و پاکسازی ویروس هایی که از طریق پورت USB وارد می شوند ، می باشد. این نرم افزار توانایی حذف ، پاکسازی و بلوک کردن ویروس های اتوران را که برروی حافظه های USB و حتی هارد دیسک قرار دارند را داراست. این نرم افزار در زمان وارد شدن حافظه های USB اجازه اجرا را به آنها نمیدهد و در کنار این فرایند نسبت به اسکن حافظه مورد نظر اقدام میکند و ویروس های ممکن و مخصوصا ویروس autorun.inf را حذف مینماید. به این ترتیب ضمن اینکه آنتی ویروس اصلی شما فرصت بیشتری برای جستجو حافظه مورد نظر را دارد ، نرم افزار Autorun Virus Remover یک لایه امنیتی جدید برای شما ایجاد کرده است. 

اگر سیستم شما از قبل آلوده شده است ، قابلیتی در این نرم افزار وجود دارد به نام Fixsystem که ضمن پاکسازی کامپیوتر شما ، به دلیل خراب شدن رجیستری و بخش های مختلف ویندوز توسط ویروس ، نسبت به تعمیر بخش های رجیستری نیز اقدام میکند تا شما سیستمی پاک و صحیح را دراختیار داشته باشید. همچنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار ، استفاده از پورت های USB را به طور کل یا جزئی قطع نماید. یعنی میتوانید به پورت ها اجازه دهید که فقط قابلیت خواندن داشته باشند و امکان کپی اطلاعات از کامپیوتر شما و یا از روی حافظه ، وجود نداشته باشد.

 

autorunvirus مقابله و حذف ویروس های اتوران با Autorun Virus Remover 3.1.0719



ادامه مطلب ...


 

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 11.8.800.168 Final

 



ادامه مطلب ...


ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final



ادامه مطلب ...


 

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند. 

UltraISO رایت , ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج UltraISO PE Edition v9.5.3.2900

 



ادامه مطلب ...


مرکز دانلود مدرسه نمونه دولتی البرز( البرز دی ال)
بهترین سایت دانلود نرم افزار های PC
درباره وبلاگ

به مرکز دانلود مدرسه نمونه دولتی البرز خوش آمدید. با پیشنهادات و انتقادات خود ما را یاری بفرمایید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود قاتی پاتی و آدرس download-iha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 19869
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1